Zilele carierei tale incep la targul de joburi Angajatori de TOP Timisoara
Peste 3000 de joburi disponibile la Angajatori de TOP Timișoara
Cel mai mare târg de joburi revine între 17-18 Martie 2023, la Centrul Regional de Afaceri Timisoara (C.R.A.F.T.). Peste 3000 de joburi îi așteaptă, atât pe candidații cu experiență, cât și pe cei la început de carieră. 63% dintre cele mai renumite companii au adoptat în ultimele 6 luni sistemul de lucru hybrid, cu 2-3 zile pe săptămână la birou. În același timp, un număr semnificativ de companii și-au digitalizat procesul de recrutare și integrare al angajaților. Accesul la eveniment este gratuit și se face pe baza CV-ului Barcode, descărcat de pe site-ul Hipo.ro.
Între 17-18 Martie 2023, cel mai mare târg de joburi, Angajatori de TOP Timișoara, reunește la Centrul Regional de Afaceri Timisoara (C.R.A.F.T.) 60 dintre cele mai renumite companii din Banat și nu numai. În cadrul acestei ediții, va fi un total estimat de peste 3000 de joburi disponibile pentru tinerii la început de carieră și pentru profesioniști. Raportat la anul 2021, peste 60% dintre companiile participante la Angajatori de TOP Timișoara oferă mai multe oportunități de angajare. Cu atât mai mult, șansele pentru tinerii la început de carieră să-și găsească primul job la această ediție devin mai mari.
„Împărtășim pasiunea noastră pentru tehnologie și mobilitate cu numeroși colegi din întreaga lume. Ne încurajăm angajații să își creeze noi perspective, să cunoască alte domenii funcționale și alte culturi. Vitesco Technologies îi susține pe parcursul călătoriei cu programe de dezvoltare atât în domeniul lor de activitate, cât și în alte domenii de interes pentru ei. De asemenea, toți angajații pot opta pentru ore de lucru flexibile, program part-time și mod de lucru full-remote cât timp acest lucru este compatibil cu responsabilitățile lor.” Alexandra Adochiei, Employer Branding Coordinator @Vitesco Technologies.
Angajatori de TOP Timișoara le oferă acces celor în căutarea unui loc de muncă la o gamă variată de domenii și programe de lucru oferite de companii. Indiferent de nivelul de exeperiență profesională, consilierii în carieră vin în ajutorul participanților cu:
- Sfaturi pentru CV
- Tips & Tricks pentru interviu
- Îndrumare pentru reconversii profesionale
- Tehnici prin care candidații își vor putea pune în valoare calitățile la locul de muncă
În urma sondajului realizat în rândul companiilor participante la eveniment, reies principalele tendințe din piața muncii actuală. 63% dintre cele mai renumite companii au ales să lucreze hybrid în ultimele 6 luni, cu 2-3 zile pe săptămână la birou. După doi ani de lucru remote, angajații simt nevoia de reconectare cu echipele. Networkingul față în față devine din ce în ce mai mult o prioritate. Tocmai din acest motiv, Angajatori de TOP Timișoara revine în format fizic, pentru a readuce printre candidați atmosfera de eveniment. În același timp, efectele pandemiei se remarcă și în digitalizarea proceselor de recrutare. În proporție de 30%, companiile participante la eveniment au adoptat un software pentru integrarea noilor candidați.
„Se pare că schimbările din ultimii ani lasă în urmă și efecte pozitive, din punct de vedere al inovațiilor aduse de experții în IT. În ultimul timp, există o tendință tot mai mare în rândul companiilor, inclusiv al celor participante la Angajatori de TOP, să-și digitalizeze întregul sistem de recrutare: de la gestionarea organigramei printr-o aplicație, până la adoptarea unui software de integrare a noilor angajați. Peste 60% dintre companiile participante la eveniment au mai multe poziții deschise decât în 2021. Cu atât mai mult, un sistem digitalizat devine util pentru gestionarea lor. Astfel, nu doar workshopurile Tech vin cu noutăți din domeniu, ci și companiile participante la târg. Toamna aceasta, cel mai scurt drum de la candidat la angajat este printr-o vizită la Angajatori de TOP Timișoara!” Dragoș Gheban, Managing Partner @Hipo.ro.
Partenerul principal al acestei editii este HELLA Romania
Participarea la Angajatori de TOP Timișoara este gratuită, în baza CV-ului de pe Hipo.ro. Cei interesați se pot înscrie pe site-ul www.hipo.ro, unde își creează un CV și pe care îl pot descărca prin versiunea „Barcode”, urmând să se prezinte cu acesta la C.R.A.F.T. (Centrul Regional de Afaceri Timisoara) Această opțiune nu doar că le va permite candidaților accesul în locația evenimentului, ci este și modalitatea de a-și lăsa CV-ul la cât mai multe standuri ale companiilor. Pe baza unei singure scanări a codului, angajatorii vor putea accesa mai ușor datele de contact și experiența candidatului, direct din contul lor de angajator, pe www.hipo.ro. Candadații care se înscriu la eveniment intră automat în tragerea la sorți și pot câștiga un smartwatch de ultimă generație.