Targ de cariere in Bucuresti, vineri si sambata

Vineri şi sâmbătă, peste 5000 de oportunităţi de carieră la targul de cariere Angajatori de TOP Bucuresti.

Targul de cariere Angajatori de TOP, se apropie! Vineri şi sâmbătă, pe 14-15 octombrie, cei care sunt în căutarea unui job, pot participa la cel mai mare târg de carieră. La eveniment sunt aşteptaţi peste 10 000 de profesionişti, studenţi şi proaspăt absolvenţi care pot interacţiona cu reprezentanţii celor 100 de companii participante.

De ce  le recomandăm celor care sunt în căutarea unui job să participe la Angajatori de TOP. Pe lângă faptul că au ocazia să discute direct cu echipa de HR şi să cunoască o parte dintre potenţiali viitori colegi, perspectivele de dezvoltare în carieră, poziţiile deschise şi proiectele pe care pot lucra în cadrul companiei, mai jos am lista 5 motive pentru care le recomandăm celor care sunt în căutarea unui job să îşi noteze în agenda prezenţa la Angajatori de TOP:

  • Diversitatea companiilor prezente, 100 de companii din domenii de activitate, precum: IT&C, Servicii şi BPO, Financiar-Bancar, FMCG, Retail, Inginerie şi Automotive, Turism, Design, Juridic, Management – Consultanţă, Marketing, PR, Producţie, Resurse Umane, Vânzări etc.
  • Posibilitatea să aplice la 5000 de joburi şi oportunităţi de carieră pentru profesionişti, absolvenţi şi studenţi;
  • Pentru candidaţii juniori sunt deschise 450 de poziţii în cadrul programelor de internship&trainee, stagiilor de practică;
  • Participarea gratuită, în baza preinscrierii la 31 de workshopuri şi conferinţe;
  • Sesiuni gratuite de consiliere în carieră oferite la standul CV Experts de specialişti în recrutare cu peste 10 ani de experienţă;

 

Schimbări importante pe piaţă forţei de muncă. Un specific al pieţei de recrutare, observat de noi în ultimele luni, este acela că angajatorii au planuri de dezvoltare şi extindere a numărului de angajaţi din România. Comparativ cu aceeaşi perioada a anului trecut, nevoia de recrutare a crescut, iar accentul este atât pe recrutarea de candidaţi experimentaţi, dar şi de tineri absolvenţi şi persoane entry-level, aspect confirmat şi de cele 100 de companii prezente pe 14-15 octombrie la Angajatori de TOP Bucureşti.

„Cred că în ultimii ani, domeniul recrutării a trecut printr-un proces intens de digitalizare, dacă acum 5 ani candidatul îşi trimitea cv-ul pe e-mail, acum aplică direct pe reţelele online (fie ele de socializare sau profesionale) iar această schimbare impune şi candidaţilor dezvoltarea următoarelor skill-uri: proactivitate, deschidere şi flexibilitate faţă de domeniul care îi interesează precum şi capacitatea de a folosi toare resursele de care dispun pentru a evolua constant” – Stan Iuliana, Manager Recrutare, CGS România.

„Deşi cererea este foarte mare, spre deosebire de numărul de candidaţi interesaţi de un job, un alt criteriu pe care candidaţii trebuie să îl ia în considerare este că şi cerinţele posturilor sunt mai mari. Joburile sunt din ce în ce mai nişate, mai specializate. Aşadar, un candidat trebuie să analizeze cu atenţie spcificatiile profilelor, şi să încerce să înţeleagă aşteptările companiei şi nevoia acestora şi bineînţeles să dezvolte aptitudinile necesare.” – Slincu Iulia, Operations Lead, I FUTURE NXT.

„Ne găsim într-un moment în care, cel puţin în oraşele mari, candidaţii sunt cei care „deţin puterea” pentru că sunt foarte multe oferte de muncă, ceea ce le permite să fie foarte selectivi şi aibă cereri ridicate. Totuşi acest lucru nu garantează candidaţilor evoluţia profesională şi dezvoltarea unei cariere, ci obţinerea unui job. Ulterior, noul coleg trebuie să confirme selecţia şi angajarea prin performanţă ridicată, spirit de echipa şi implicare” – Arion Ana, Talent&Selection Coordinator, UPC România.

Cum se pot pregăti cei care vor fi prezenţi la Angajatori de TOP? Le recomandăm vizitatorilor să descarce CV-ul Barcode pe care îl pot accesa din contul lor pe www.hipo.ro  Cu un singur CV pot aplică la toate joburile deschide de companiile prezente.

Care sunt sfaturile companiilor pentru candidaţii cu experienţă care vor să schimbe domeniul de activitate? Vorbim din ce în ce mai des despre un mediu de lucru global, iar că urmare angajatatii trebuie să fie mai deschişi la diversitate şi  flexibili să lucreze cu echipe diverse din punct de vedere cultural, însă care sunt recomandările companiilor pentru candidaţii cu experienţă care doresc să îşi schimbe radical domeniul de activitate? În momentul în care îşi schimbă domeniul de activitate, un profesionist trebuie să îşi seteze corect aşteptările cu privire la nouă experienţă şi să fie conştient de nouă etapă de dezvoltare profesională în care a intrat. Companiile au câteva recomandări pentru cei care sunt în această poziţie, iar câteva dintre recomandările lor sunt:

–                 să urmeze un curs în domeniul de care este interesat. Acesta îi oferă posibilitatea de a se confruntă cu studii de caz, proceduri sau sisteme specifice şi în acest mod îşi poate face o idee despre compatibilitatea să cu nouă arie profesională;

–                 să fie deschişi către nou şi motivaţi în a se perfecţiona;

–                 să îşi creeze un CV bine structurat în care să detalieze activităţile / proiectele în care a fost implicat;

–                 să pună accentul pe aptitudinile transferabile care au putut fi folosite în nouă carieră. Reevaluarea capacităţilor şi privirea de ansamblu asupra întregii situaţii sunt apreciate de angajatori.

În privinţa candidaţilor care sunt la începutul carierei, angajatorii au o serie de sfaturi, iar câteva dintre recomandările pe care le au pentru candidaţii fără experienţă care îşi doresc să obţină un job sunt:

–                 să aplice pentru un internship (periodic organizăm internship-uri în toate departamentele), iar astfel să se familiarizeze cu mediul corporate, să îşi clarifice obiectivele profesionale viitoare;

–                 a îşi arate entuziamul şi atitudinea pozitivă şi să scoată în evidenţă eventualele activităţi extracuriculare care-l pot diferenţia faţă de ceilalţi candidaţi;

–                 să fie conştient de atuurile pe care le are ( limbi străine cunoscute, diverse proiecte din perioada studiilor, din care să reiasă diverse abilitat: abilităţi de comunicare, capacitatea de a prioritiza taskurile);

–                 pe lângă un CV bine structurat este foarte important să completeze o scrisoare de intenţie personalizată în care să explice de ce îşi doreşte poziţia respectivă;

 

Care sunt cele 100 de companii care vor fi prezente vineri şi sâmbătă la Sala Palatului? Cele 100 de companii prezente la târgul de carieră Angajatori de TOP sunt organizații multinaţionale şi locale, angajatori care au stabilită strategia de recrutare şi planurile de dezvoltare pentru următoarea perioada. Majoritatea angajatorilor sunt companii mari, cu expunere internaţională şi birouri în diverite colţuri ale lumii, companii care sunt recunoscute la nivel global pentru implicarea lor în dezvoltarea de instrumente de resurse umane utilizate în cadrul companiei. Câteva dintre angajatorii prezenţi acesta ediţie sunt: Kaufland România, Accenture, Adecco, Allianz Managed Operations and Services SE München, Allianz Worldwide Partners, Amber Studio, AMOMA.com, Automatic Dată Processing (ADP) România, Banca Transilvania, BCR, BearingPoint România, British American Tobacco, Carrefour, Competence Call Center, Computer Generated Solutions România, DB Global Technology, DB Schenker SSC, Dell, DEUTSCHE TELEKOM BUSINESS SERVICES, EFD Induction, Federal-Mogul Motorparts, Genpact, Grup Renault România, Henkel, Hewlett Packard Enterprise, Huawei, Johnson & Johnson, JYSK, Lidl România, L’Oréal România, Luxoft, McDonald`s România, Microsoft, Misys Financial Software, Mood Media, NN, Pepco, Philip Morris România, PTC, Raiffeisen Bank, Ranstand România, Reckitt Benckiser, RIN Hotels, Schneider Electric, Societe Generale European Business Services, Softvision, Stefanini România, Teamnet, TELEKOM România, TELUS Internaţional Europe, Temenos, UniCredit Business Integrated Solutions, UPC, Veeam Software, Vodafone Shared Services România, Vodafone România, Wipro Business Process Services, Xerox etc.

Citat Kaufland:

Accesul la eveniment este gratuit in baza CV-ului Barcode descarcat pe www.hipo.ro şi va fi permis vineri, 14 octombrie, în intervalul 10.00-18.00 şi sâmbătă, 15 octombrie,  în intervalul 10.00-17.00, la Sala Palatului.

 

Despre Catalyst Solutions

Catalyst Solutions este o companie de consultanță în domeniul resurselor umane, specializată în dezvoltarea de soluții de recrutare și employer branding.

Având o experiență de 10 ani, Catalyst Solutions adaugă valoare clienților și candidaților cu fiecare dintre proiectele sale: Angajatori de TOP (cel mai mare târg de carieră din Romania organizat bianual în București, Timișoara), www.HiPo.ro – singurul portal de carieră dedicat exclusiv candidaților cu studii superioare, Top Talents Romania (proiect ce identifică în fiecare an cei mai valoroși 300 de tineri absolvenți la nivel național), Consulting Days (cuprinde o serie de conferințe dedicate celor interesați de audit, taxe, contabilitate, legal și IT&C), Ghidul Angajatorilor (publicație de orientare în carieră adresată studenților și masteranziilor din domeniile economic și tehnic distribuită în cele mai importante centre universitare din țară), DevTalks (proiectul reunește 1000 de developeri & profesioniști IT pasionați de zonele web, online, cloud computing și big data)  Târgul Virtual pentru Absolvenți și Angajatori de TOP Virtual.